Trek Jesus se kleed aan

2019-12-05
Johannes 14:12 NLV

Dis goed om te lees wat Jesus gedoen het toe Hy tussen ons geleef het. Wanneer jy egter iemand sien wat lewe soos Hy geleef het, het daardie persoon Jesus se ‘kleed’ aangetrek. In plaas daarvan om net ‘n historiese figuur te wees, word sy leefstyl ‘n realiteit. Is dit nie waarna mense soek nie? Ghandi het een maal gesê dat as hy Christene kon ontmoet wat soos Christus is, sal hy ook een word. Ongelukkig het die Christene wat hy geken het, wapens gedra en hom en sy mense aan slawerny onderwerp. Dit hoef egter nie so te wees nie. Jesus het gesê: ‘…wie aanhou om in My te glo, sal ook die werke doen wat Ek doen; hy sal selfs nog groter dinge as dit doen…’ Miskien wonder jy hoe ons ooit groter werke as Jesus sou kon doen. Hier is hoe: Hy was een man wat tot een plek beperk was, terwyl sy verloste familie in staat is om sy werke dwarsdeur die wêreld te vermenigvuldig. Hoe was Jesus dus? Hy was in die eerste plek barmhartig, nie veroordelend nie. Onthou jy die vrou wat gevang is toe sy egbreuk gepleeg het? Toe die Fariseërs haar wou stenig, het Hy gesê: “…’Laat die een onder julle wat sondeloos is, die eerste een wees wat ‘n klip na haar gooi'” (Johannes 8:7 NLV). Eina! Van wie het Jesus gepraat? Die Fariseërs of die godsdienstige hiërargie? Nee, Hy het van Homself gepraat! Hy was die enigste een wat sondeloos was en Hy het geen klippe gehad om te gooi nie. As jy wil weet hoe dit lyk om Jesus se kleed aan te trek, maak ‘n lys van die Bybelse nege ‘vrugte van die Gees’ (of Christuseienskappe) wat die Heilige Gees in jou lewe wil uitbring: ‘…liefde, vreugde, vrede, geduld, vriendelikheid, goedheid, getrouheid, sagmoedigheid en selfbeheersing…’ (Galasiërs 5:22-23 NLV).

Sielskos: Kol 1-2; Joh 17:1-12; Ps 147:12-20; Spr 29:6-10