Jy word getoets


2020-04-01
1 Petrus 4:12 NLV

Die Bybel sê: ‘My liewe vriende, as dit so swaar met julle gaan dat julle dit byna nie meer kan hou nie, moenie sommer daaruit aflei dat julle godsdiens daarmee heen is nie. Christene moet ook swaarkry. Dink maar aan Jesus. Hy het baie swaar gekry. Julle moet eerder bly en opgewonde wees dat julle soos Hy is, al is dit ook dat julle soos Hy kan swaarkry omdat julle Christene is. Dink net hoe bly julle gaan wees wanneer Hy weer kom en almal dan sien hoe groot en belangrik Hy regtig is’ (verse 12-13 DB). Tye waarin jy getoets word, voel dalk vreemd, maar dit is normaal en noodsaaklik! Dit is hoe jy in genade groei. God rus jou daardeur toe en berei jou voor om groot dinge in sy koninkryk te doen. God teister ons nooit, maar Hy toets ons beslis. Sy toetse meet ons, openbaar ons, versterk ons geloof, suiwer ons en laat ons geestelik groei. Om die apostel Paulus aan te haal: ‘Ons gee nooit moed op nie, ook nie wanneer ons rondgestamp en mishandel word nie. Nee, dan byt ons eers vas, want God is die hele tyd by ons. Hy maak ons elke dag van binne af nuut. Ons bietjie swaarkry hier en nou weeg nie op teen al die goeie dinge wat op ons wag in God se nuwe wêreld nie. Ek het nie genoeg woorde om vir julle te beskryf hoe wonderlik dit sal wees nie… Nee, ons kyk by al ons probleme en teenslae verby… Al wat vir altyd sal bly bestaan, is God se nuwe wêreld’ (2 Korintiërs 4:16-18 DB). As jy die seëninge kon sien wat aan die ander kant van hierdie vuurproef vir jou wag, sou jy ophou om jouself jammer te kry en begin feesvier.

Sielskos: Job 40-42; Matt 26:47-56; Ps 72:1-11; Spr 9:1-6

 Teken In




Woord vir Vandag
Word4U2day


Inspireer hierdie boodskap jou?

Verken ook ons ander dagstukkies...

Engelse
Dagstukkies

Jeug
 Dagstukkies